GE EN GÅVA

Tack vare dig får fler barn rätt träning! Din gåva ger ett barn frihet att röra sig med sin egen kropp. DU är viktig! TACK!

FÖRETAG

Som företag kan du betala med faktura. För gåvor från 20.000sek kan ert företag få en konsert av våra musiker.  TACK!

BLI MÅNADSGIVARE

Hjälp fler barn till ett värdigt liv! Barnen är otroligt tacksamma för att DU vill bli Månadsgivare! TACK!

Dessa Barn Behöver . För att Röra Sig Med Sin EGEN KROPP!

Alla ska röra sig med sin egen kropp!

Vi kämpar för att alla barn ska få den BÄSTA TRÄNINGEN.

Alla ska kunna RÖRA SIG FRITT med sin EGEN KROPP.

BESÖK VÅR BUTIK

Salt Lakritspulver från Asien

kr 1034

Ett lakritspulver med ursprung i Kina och Iran med doft av ceder och kryddor. Smaken är mild och söt men toner av mild peppar.

Lakritspulver från Asien

kr 1034

Lakritsgranulat från kalabrien

kr 1206

Lakritsgranulat med intensiv doft av örter, tobak och tjära. Smaken är intensiv och örtig med rökiga toner och har en balanserad munkänsla med lång eftersmak.

Lakritspulver från Kakabrien

kr 1206

Ett lakritspulver med intensiv doft av örter, tobak och tjära. Smaken är intensiv och örtig med rökiga toner och har en balanserad munkänsla med lång eftersmak.

Salt

kr 1022

Saltlakrits som är kokad i 8 timmar och lagrad i 10 veckor. Dess intensiva doft för tankarna till örter och tjära. Konsistensen bjuder på tydligt tuggmotstånd och ytan är nästan torr vilket för tankarna till lakritsroten. Smaken är intensiv med mild salmiaksmak och rökiga toner och har en balanserad munkänsla med lång eftersmak.

Söt

kr 1022

Sötlakrits som är kokad i 8 timmar och lagrad i 10 veckor. Den är intensiv och smakar mycket lakritsrot. Tuggmotståndet är rejält och utsidan torr. Smaken är kraftig och rökig och ger en eftersmak som sitter i länge.

Gin-Tonic

Gin Tonic

kr 1022

Haupt Lakrits X DUÅ. Vi visste att GT’n är Sveriges populäraste drink och nu ställer vi oss frågan om vi har tagit fram Sveriges populäraste lakrits- och chokladpralin?
    GIN & TONIC är allt vi vill vara. Långkokt sötlakrits smaksatt med den finaste rålakrits från Kalabrien, enbär, korianderfrö, bergamott från Lombardiets slätter, citronskal och vilt växande tasmansk bergpeppar som handplockats i den tempererade regnskogen på Tasmanien i Indiska Oceanen.

Grattis

kr 1264

Långkokt sötlakrits omgiven av mörk dulce de leche-choklad smaksatt med kryddigt citrussmakande citrongräs, thaichili, den finaste kanel från Sumatra och litet friterad majs för krispig textur.

Alla Kan Träna Dansa

ALLA KAN TRÄNA

ALLA KAN DANSA

Vi vill bidra med Musik och Träning